رديابی چمدان در فرودگاه با تلفن همراه


رديابی چمدان در فرودگاه با تلفن همراهشرکت ایرباس ازسامانه سیستمرهگیری چمدان مجهز به تراشه RFID‌ رونمایی کرد که امکان رهگیری چمدان با کمک تلفن همراه هوشمند را فراهم می کند.یکی از مهمترین مشکلات مسافران هوایی، گم کردن چمدان در فرودگاه است. شرکت ایرباس برای کاهش نگرانی مسافرانسامانه سیستمپیشرفته رهگیری چمدان با کمک تلفن همراه هوشمند را توسعه داده است.چمدان...ادامه در ادامه مطلب...

چمدان Bag2Go,ویژگیهای چمدان Bag2Go,ردیابی چمدان با تلفن همراه

رديابی چمدان در فرودگاه با تلفن همراه
شرکت ایرباس ازسامانه سیستمرهگیری چمدان مجهز به تراشه RFID‌ رونمایی کرد که امکان رهگیری چمدان با کمک تلفن همراه هوشمند را فراهم می کند.یکی از مهمترین مشکلات مسافران هوایی، گم کردن چمدان در فرودگاه است. شرکت ایرباس برای کاهش نگرانی مسافرانسامانه سیستمپیشرفته رهگیری چمدان با کمک تلفن همراه هوشمند را توسعه داده است.
چمدان های Bag2Go ایرباس با همکاری و هم دستی شرکت تلفن همراه T-Mobile‌ و شرکت آلمانی چمدان سازی Rimowa تولید شده اند.
در این چمدان از تراشه RFID‌ (سامانه بازشناسی با فرکانس رادیویی) استفاده شده است. مسافران با استفاده از دوربین تلفن همراه، بارکد روی چمدان را اسکن و چمدان خود را شناسایی می کنند. همچنین اینسامانه سیستمهوشمند در صورت باز شدن در چمدان بلافاصله پیام هشداری برای تلفن همراه مسافر ارسال می کند.
چمدان Bag2Go دارای یک ترازوی دیجیتال داخلی است که به مسافر برای تعیین وزن دقیق بار پیش از تحویل به فرودگاه کمک می کند.این چمدان در اندازه های مختلف در دست طراحی است و ایرباس قصد دارد آن را به صورت فروش یا اجاره در اختیار مسافران قرار دهد.
مسافران می توانند چمدان Bag2Go‌ را از شرکت های ارائه دهنده خدمات در فرودگاه مبدأ اجاره و در مقصد تحویل دهند. برخی شرکت ها آمادگی خود را برای ارائه این خدمات با ارزش و قیمت 35 دلار اعلام کرده اند، اما ایرباس به دنبال کاهش این هزینه تا 11 دلار است.

منبع:konjkav.com


جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

هلیا
ساعت11:56---8 آذر 1392
سلام
من از طراحی وبلاگتون خیلی خوشم اومد
مطالبتون هم خوب بود فقط حیف که کم بودن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تازه های کامپیوتر و موبایل , ,

یک شنبه 26 خرداد 1392